ویژگی محسوس حزب الله، مرزبندی شفاف با دشمنان رهبران الهی (ولی) است

امام جمعه رودبارقصران ضمن بیان این‌که اهل غدیرجزو حزب خدا هستند كه یگانه حزب پیروز است، گفت: اعضای حزب خدا به مقام رضا رسیده‌اند و از برنامه‌های الهی نگرانی ندارند زیرا بسیاری از حوادث برای امتحان یا كیفر تلخ عمل انسان است؛ همچنین ویژگی عینی و محسوس حزب الله، مرزبندی شفاف با دشمنان رهبران الهی (ولی) است. اساس ایمان همین مرزبندی شفاف است.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه رودبارقصران، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رودبارقصران، اظهار داشت: خداوند متعال به پیامبرى از پیامبرانش وحى فرمود كه به مؤمنان بگو مانند دشمنان من لباس نپوشند و مانند دشمنان من غذا نخورند و در چگونگى زندگى و رفتار، مانند دشمنان من نباشند، چرا كه در این صورت دشمنان من محسوب مى‌شوند، همچنان‌كه آنان دشمنان من هستند.
خطیب جمعه رودبارقصران ضمن گرامیداشت هفته ولایت و امامت با اشاره به سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان در هفته پیش‌رو بیان کرد: شورای نگهبان جایگاهی بدیل و راهبردی در نظام اسلامی دارد، به‌ همین سبب یكی از نهادهایی است كه بیشترین هجمه‌های دشمن را به‌خود اختصاص داده است.
وی افزود: نهاد راهبردی نظام اسلامی، حساس‌ترین نهاد برای صیانت از اسلامیت و جمهوریت نظام‌ است و امام خمینی (ره) در همین رابطه فرموده‌اند که تشخیص شورای نگهبان، مخالف قانون نیست، مخالف اسلام هم نیست، میزان است، همه باید بپذیریم.
حجت الاسلام حسنی در ادامه اظهار داشت: بسیاری از کشورهایی که با آمریکا رابطه و به سیاست‌های واشنگتن اعتماد مطلق داشتند، نه تنها به توسعه دست نیافتند، بلکه این اعتماد در بسیاری از موارد باعث نابودی حکومت و اقتصادشان شده است؛ عبرتی که از اقتصاد به‌هم‌ ریخته ترکیه با تورم بسیار بالا می‌توان گرفت.
امام جمعه رودبارقصران گفت: در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا اعتراضات مردمی علیه سیاست‌های دولت‌ها به‌ویژه در زمینه ناتوانی از مدیریت وضعیت اقتصادی و مهار تورم افسار گسیخته شدت گرفته است. با این وجود آیا اعتماد به آمریکا رونق اقتصادی می‌آورد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا