پایان فصل اسکی در توچال

مراسم اختتامیه پیست اسکی مجموعه تفریحی ورزشی توچال در ارتفاعات پایتخت، امروز (یکشنبه) برگزار و فصل اسکی بصورت رسمی پایان یافت.

به گزارش شمیرانات خبر، مدیرعامل شرکت تله‌کابین توچال در این مراسم اظهار داشت: تمام تلاش ما در راستای ارائه خدماتی ارزنده بود، و از بروز مشکلات احتمالی عذرخواهی می‌کنیم. امید است بتوانیم با همفکری و همکاری در فصل جدید اسکی مشکلات را به حداقل و یا به صفر برسانیم.

“روح الله امداد” با اشاره به شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: تعطیلات ناشی از این ویروس باعث شد چند ماهی از فصل اسکی را از دست بدهیم و نگهداری از پیست در شرایط غیرفعال بسیار سخت است لذا از زحمات پرسنل، مربیان و ورزشکاران سپاسگزار هستیم.

“عباس نظریان”، رئیس فدراسیون اسکی نیز ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و تقدیر از خانواده معظم شهدا و جانبازان، ابراز کرد: ورزش اسکی، ورزشی است که خانواده‌ها را دور هم جمع می‌کند. از این‌رو از عوامل مجموعه توچال که اوقات خوشی را برای شهرندان تهرانی و غیرتهرانی فراهم ساختند قدردانی می‌کنیم.

 “مرتضی ساوه شمشکی” رئیس هیات اسکی استان تهران، جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته از دیگر مدعوین این مراسم بودند.

این فصل اسکی از آبان ماه سال ۱۳۹۹ آغاز و پس از تعطیلات متعدد چند روزه، امروز به طور رسمی خاتمه یافت.

توچال قله‌ای در شمال تهران (شهرستان شمیرانات) به ارتفاع سه هزار و ۹۶۲ متر است که بخشی از دامنه رشته‌کوه‌های البرز به حساب می‌آید.

مجموعه تفریحی ورزشی توچال دارای امکاناتی همچون تله‌کابین، بام تهران، تله‌سی‌یژ، تله‌ اسکی، پیست و مدرسه اسکی، سورتمه، باشگاه تنیس، تیراندازی، بیلیارد، مسیر کوهنوردی، جاده سلامتی و هتل، کلبه چوبی، شعب رستوران‌ها و کافه‌های متعدد به یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری ایران تبدیل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا