پیام تبریک فرماندار شمیرانات بمناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن

فرماندار شمیرانات طی پیامی فرخنده زادروز دخت مکرم رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) را تبریک گفت.

به گزارش شمیرانات خبر، در بخشی از پیام سید مهدی ساداتی آمده است:

فاطمه، فاطمه نامیده شد؛ چون از هر زشتی و پلیدی بری بود و ناپاکی در او راه نداشت؛ هر چه بود، عصمت بود و عفاف و پاکی. بیستم جمادی الثانی مصادف با میلاد پربرکت بانوی بانوان جهان، روزی که به برکت و حرمت بزرگ زن دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) بهانه‌ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی؛ زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را برخود نمی‌پسندند، مادرانی که شهدای راه حق و فضیلت از دامان آنان رو به سوی شهادت گام برداشتند تا پرچم عزت، شرف و مردانگی برای همیشه در اهتزاز بماند.

در خصوص جایگاه و شان و شوکت این بانوی جلیل‌القدر همین بس که حضرت ختمی مرتبت رسول گرامی اسلام (ص) فرموده است: من بوی بهشت را از فاطمه استشمام می کنم و دستهای ایشان را نیز می‌بوسد.

توجه به شخصیت نورانی حضرت فاطمه(س)، نه فقط برای بانوان ما، که برای همه آحاد مسلمان و بلکه هر انسان جویای حقیقت سرمایه ارزشمندی است که قادر است انسان و انسانیت را از غبار اوهام و انحرافات رهایی بخشد و او را به سر منزل مقصود رهنمون نماید. اینجانب سالروز میلاد خجسته بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و مقام والای زن را به مادران و بانوان بزرگوار این شهرستان تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال می طلبم که گام‌های پسین را قرین پویایی و پایایی بدارد و در حرکت بسوی تعلیم و تربیت، سیره جاودانه ی حضرت صدیقه کبری را سرلوحه خود قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا