پیام تبریک فرماندار شمیرانات به مناسبت روز جوان

فرماندار شهرستان شمیرانات در پیامی ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی دراین پیام آورده است:

جوانان با تاسی از حضرت علی اکبر (ع) جوان رعنای کربلا به عنوان نیروهای فعال و سرمایه های اجتماعی، محور حرکت جامعه به سوی توسعه و پیشرفت محسوب می شوند.

امروز نسل جوان  به‌ واسطه پیروی از اهل‌بیت (ع) و با بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند، نقش چشم‌گیر و قابل توجهی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین سازندگی و عمران کشور داشته اند و با شناختن نیاز ها و مبارزه هدف دار با هجمه فرهنگی استکبار در تبیین شخصیت حضرت علی اکبر (ع) ضمن لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری ،کشور را برای همیشه از تمامی آسیب ها مصون کنند.

اینجانب ضمن پاسداشت زحمات ستودنی جوانان عزیز، میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روزجوان را به تمام جوانان کشور بویژه جوانان عزیز شهرستان شمیرانات تهنیت عرض نموده موفقیت ، سربلندی و بهروزی شان را از خداوند رحمان مسألت می نمایم. امید است جوانان و نوجوانان ولایتمدار با عزمی ملی و راسخ در تحقق شعار “تولید ،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ” روحیه‌ای سرشار از امید و تلاش و همت والایشان در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بردارند.

سید مهدی ساداتی
فرماندار شهرستان شمیرانات

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا