پیام تبریک فرماندار شمیرانات به مناسبت میلاد با سعادت ثامن الحجج(ع)

سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات در پیامی میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به ملت ایران به ویژه شهروندان شمیرانات تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش شمیرانات خبر، در این پیام آمده است:

يازدهمين روز ذيقعده مصادف است با ميلاد پر خير و بركت هشتمين اختر تابناك امامت و ولايت امام رؤوف علي بن موسي الرضا(ع) كه ميزباني از ايشان افتخاري است كه نصيب مردم ايران شده است، مردمي كه همواره دوستدار اهل بيت و حافظ ارزش ها و آرمان هاي اسلامي بوده اند.

مشهدالرضا (ع)، شهری که قلب تمام عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت برای آن می‌تپد، شهری که میزبان حرم باصفای امام مهربانی‌ها شده و پناهگاه نیازمندان و دل شکستگانی است که چشم در گرو کرم علی ابن موسی الرضا (ع) دارند. در ایام میلاد امام رضا (ع) تمام عاشقان این امام رئوف خود را به مشهد می‌رسانند تا خاطر خود را با خاطره خوش زیارت بارگاه مطهرش مزین کنند.

اين روزها و همزمان با میلاد فخر ایران اسلامی،سرزمین ولایت مملو از عطر محبت و كرامت اهل بيت(ع) و شوق پرواز در صحنه سرای بارگاه ثامن الحجج هستند و در روز میلاد فرزند زهرای اطهر ( س)سر از پا نمی شناسند.

اینجانب، ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) ؛ آرزوی توفیق وبهره مندی از فیوضات دریای فضل و کرامات الهی برای همگان را دارم.

سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا