پیام تبریک فرماندار شمیرانات به مناسبت هفته بسیج

سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات در پیامی هفته بسیج را به سربازان ولایت تبریک گفت.

به گزارش شمیرانات خبر، در پیام فرماندار آمده است:

بسیج، مدرسه عشق و ایثار و یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است، نهادی که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن از برکات و الطاف خداوند تعالی بوده و شجره طیبه ، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.

بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی ورود این‌ نهاد مردمی در عرصه‌های مختلف سازندگی، علمی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها متضمن تداوم و توسعه ایران اسلامی است.

بسیج و بسیجی هر دو مقدس هستند که فقط در قاموس انقلاب اسلامی و دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام می‌توان آنها را تفسیر و تعبیر کرد و بی تردید الهام گرفتن از روحیه بسیجی و ترویج چنین روحیه ای، می تواند برای سایر عرصه ها گره گشا و رفع کننده مشکلات و موانع باشد.

امروز تمام ظرفیت کشور و همه مسئولان با رویکرد و روحیه بسیجی در مقابل ترفندها و دسیسه‌های دشمنان ایستاده و در جهت رفاه و خدمت به ولی‌نعمتان انقلاب تلاش مضاعف می‌کنند.

اینجانب هفته بسیج را به مردم مومن و خواهران و برادران بسیجی شهرستان شمیرانات تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارم.

سید مهدی ساداتی

فرماندار شهرستان شمیرانات

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا