پیام تبریک فرماندار شمیرانات به مناسبت سال نو

سید مهدی ساداتی در پیامی آغاز سال جدید را به هموطنان گرامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش شمیرانات خبر، در این پیام آمده است:

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

بار دیگر تقدیر الهی، فرصت دیدار بهار را با هزاران نقش و نگار فراهم کرد تا جمال بی‌انباز خود را رونمایی و آدمی را به کمال بی‌مثال راهنمایی کند. کارگاه آفرینش، مجال رویت و معرفت مبدأ و معاد را در موسم بهار مهیا کرده و آیات الهی را در جای جای طبیعت، واقع ساخته تا نشان بی‌نشان او باشد.

سپاس بيکران خداوندی را سزاست که توفيق خدمت در سالی ديگر را به همه ما ارزانی داشت و ملت مقاوم و شريف ايران در سال ۱۳۹۹را که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «سال جهش تولید » زينت يافته بود با افتخار و سربلندی سپری کرد.

سالی که گذشت در پرتو هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری،  سال پیروزی ها و ظفرمندی های ارزنده برای ایران اسلامی  بود و با عزم ، اراده ، همت و تلاش دولتمردان و خدمتگزاران ملت، گام های بلندی در راستای توسعه و تعالي ميهن اسلامي مان برداشته شد، سالی سرشار از همبستگی و وحدت ملت که در برابر مشکلات با یکصدایی  و همسرایی بر یکا یک مشکلات فائق آمدند.

در آستانه فصل شکوفايی و تحول در طبيعت با تبريک آغاز سال جديد، ياد و خاطره شهيدان والا مقام و ايثارگران سرافراز را گرامی می‌داريم و از خداوند منان ايامی سرشار از بهروزی و سعادت را برای ملت بزرگ ایران به ویژه شهروندان شریف شهرستان شمیرانات، سالی مملو از افتخار و توفيقات درخشان را برای ميهن اسلامی مان  مسألت می‌نمايم.

سید مهدی ساداتی
فرماندار شهرستان شمیرانات

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا