پیام فرماندار شمیرانات به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را به مردم عزتمند ایران به ویژه خانواه معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک و نهنیت گفت.

به گزارش شمیرانات خبر، در متن این پیام آمده است:

آغاز هفته دفاع مقدس نماد ایثارگری و رشادت های جاودانه مردم شریف کشورمان در برابر تجاوز دشمنان به خاک میهن اسلامی مان است که با سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار ایستادگی کرده اند.

دوران پایمردی سروقامتان حماسه دفاع مقدس نه ‌تنها یک سند افتخار است، بلکه نمادی از مقاومت و مظلوميت ملتى است كه قله‌هاى سربلند حماسه و استقامت را در دفاع از میهن عزیزمان ایران طی طریق نمودند و هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.

حماسه دفاع مقدس، فریاد بیدارگری بود که وجدان های آگاه و بیدار را راسخ تر و دل های غبار گرفته و زنگار زده را متنبّه و جان های پژمرده را بیدار کرد تا به حراست از کیانشان برخیزند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثار و از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس ، جانبازان ، آزادگان ، ایثارگران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک عرض کرده و از خداوند منان عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی زیر سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و هدایت های رهبر معظم انقلاب خواستارم.

سید مهدی ساداتی
فرماندار شهرستان شمیرانات

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا