پیام فرماندار شمیرانات به مناسبت روز دانش آموز

فرماندار شمیرانات در پیامی فرارسیدن ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و دانش آموز را تبریک گفت.

به گزارش شمیرانات خبر، در این پیام آمده است:

سیزدهم آبان مظهر استکبارستیزی ملّت ایران بود. مقام معظم رهبری

۱۳ آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و بی عدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های شوم استکبار جهانی است و این روز به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت های ملت غیور ایران به ثبت رسیده است.

سیزدهم آبان اگرچه محلّ تلاقی چند حادثه است -حادثه‌ی تبعید امام بزرگوار، حادثه‌ی کشتار دانش‌آموزان در خیابانهای تهران- لکن آن چیزی که این روز را برجسته کرده است، حادثه‌ی تصرّف و تسخیر سفارت آمریکا یا به معنای درست لانه‌ی جاسوسی آمریکا است.تسخیر لانه جاسوسی انقلابی دیگر بود که به ملت ایران نشان داد آمریکا همواره علیه منافع و امنیت کشورمان فعالیت می‌کرده است. اقدام تحسین برانگیز دانشجویان پیرو خط امام، خط بطلانی بر تفکرات واهی سردمداران آمریکایی بود.

اینجانب فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی را به عموم دانش آموزان عزیز میهن اسلامی بویژه دانش آموزان شهرستان شمیرانات تبریک عرض نموده، امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در آینده ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا