پیام فرماندار شمیرانات به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر

سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات در پیامی، فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را به جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان، خانواده های معظم شهدا شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان شمیرانات تبریک گفت.

به گزارش شمیرانات خبر، در این پیام آمده است:

جنگ تحمیلی نبرد جمهوری اسلامی ایران با تمام دنیای استکبار بود. سرشار از صحنه های جوانمردی مردان و زنانی بود که برای دفاع از سرزمینشان از مال و جان خویش گذشتند و تاریخی را رقم زدند که همواره ماندگار شد.

سوم خرداد سالروز فتح تاریخی خرمشهر عزیز در عملیات بیت المقدس, در واقع لطف الهی بود که از آستین ملت ایران خارج شد و به تعبیر حضرت امام (ره) “خرمشهر را خدا آزاد کرد” و نشانگر حقانیت جمهوری اسلامی در دفاع مقدس بود.

شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان نقطه عطفی بود که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید و این فتح بزرگ، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشورمان است.

اینجانب سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به تمامی مردم ایران زمین به ویژه شهروندان شمیرانات تبریک عرض می نمایم و بر این باورم که در نبرد ناجوانمردانه امروزاستکبار جهانی با ملت ایران, بار دیگر مردم ما در سایه وحدت با پیروی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و یا حضور پرشور در ۲۸ خرداد در پای صندوق های رای حماسه ماندگاردیگری خلق می کنند و با سربلندی و پیروزی از این گردنه سخت عبور کند و همچون همیشه در دنیا سرافراز و مایه امید کشورهای آزادیخواه باشد.

سید مهدی ساداتی

فرماندار شهرستان شمیرانات

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا