پیکر شهدای جاویدالاثر دانش آموز با حضور وزیر آموزش و پرورش در نیاوران تشییع شد

همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق علیه السلام، پیکر مطهر ۲ تن از شهدای جاویدالاثر (گمنام) دانش آموز با حضور خانواده معظم شهدا، وزیر آموزش و پرورش، جانشین فرمانده سپاه پاسداران در محله نیاوران تشییع شد.

به گزارش شمیرانات خبر، همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق علیه السلام، پیکر مطهر ۲ تن از شهدای گمنام دانش آموز با حضور خانواده معظم شهدا، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش،سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران، جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و دانش آموزان و فرهنگیان شمیرانات و تهران در محله نیاوران تشییع و در اردوگاه شهید باهنر تدفین شد.

آئین تشییع این شهدای نوجوان دفاع مقدس که یکی در فکه و دیگری از شرق دجله تفحص شده است، از مدرسه حکیم با قرائت زیارت عاشورا، نوای مداح دانش آموز و اجرای سرود سلام فرمانده آغاز شد.

سپس مردم متدین و مسئولان ولایتمدار، پیکر مطهر این شهدا را در دست گرفته، تا تکیه نیاوران تشییع کرده و نماز را بر ایشان اقامه کردند.

دقایقی بعد با مداحی ذاکر اهل بیت علیهم السلام حنیف طاهری برای عزای حضرت صادق علیه السلام و برکت حضور این شهدا، مراسم تشییع در معابر نیاوران تا اردوگاه شهید باهنر ادامه یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا