کتابدار شهرک محلاتی شمیرانات، برگزیده استانی کتابخوانی شد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شمیرانات اعلام کرد: کتابدار کتابخانه عمومی شهید محلاتی (واقع در شمال شرق پایتخت) برگزیده استان تهران در پویش “هر کتابدار یک کتابخوان” شد.

به گزارش شمیرانات خبر، علی محسنی روز سه‌شنبه اظهار داشت: پس از بررسی و داوری آثار ارسالی پویش «هر کتابدار یک کتابخوان» از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی، ۱۸۹ برگزیده ملی و استانی در این پویش معرفی شدند که براساس داوری این پویش ۶ کتابدار تهرانی به عنوان برگزیدگان استانی انتخاب و با اهدای لوح و جایزه از آن‌ها تقدیر شد.

وی افزود: در این پویش، مهری فیاض روزبهانی، کتابدار کتابخانه عمومی شهید محلاتی با معرفی کتاب «نخل سوخته» نوشته مهدی فراهانی، یکی از برگزیدگان سطح استانی این رقابت شد.

به گفته این مقام مسئول، پویش «هر کتابدار یک کتابخوان» با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی پس از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد.

براساس این گزارش، در این پویش کتابداران و سایر علاقه‌مندان با ارسال ویدئوهای کوتاه در پیام‌رسان داخلی سروش یک کتاب را به طور خلاصه برای خواندن سایر علاقه‌مندان معرفی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا