کلاه ایمنی به موتورسواران شمیرانات اهدا شد

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شمیرانات اعلام کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت، صبح امروز (چهارشنبه)، بالغ بر ۱۰۰ کلاه ایمنی بین راکبان موتورسیکلت شهرستان توزیع شد.

به گزارش شمیرانات خبر از ایرنا، یاسر بوداغی با ضمن بر اهمیت استفاده از کلاه ایمنی راکبان، اظهار داشت: با توجه به این‌که ۲۰ درصد از تصادفات جاده‌ای وسایل نقلیه، موتور سیکلت‌ها را شامل می‌شود، طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت با هدف صیانت از جان شهروندان اجرایی شد.

وی گفت: موتور سواران برای تردد در محورهای شمیرانات باید از سلامت چراغ‌های جلو و عقب موتورسیکلت خود اطمینان داشته باشند، چراکه محورهای روستایی عموماً فاقد روشنایی هستند و روشن بودن چراغ‌ها اهمیت بالایی در حفط ایمنی تردد موتورسیکلت‌ها دارد.

این مقام مسئول یادآور شد: در این خصوص برچسب‌های شبرنگی نیز به راکبان اهدا شد تا ضمن نصب در جلو و عقب وسایل نقلیه خود سبب بازتاب نور دیگر وسایل نقلیه عبوری و تشخیص بهتر موتورسیکلت ها در تاریکی شب می‌شود.

شمیرانات با ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۷۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارای سه راهدارخانه فعال، راهدارخانه مرکزی (داخل محوطه راهداری شمیرانات در ابتدای لواسان)، راهدارخانه فشم و راهدارخانه شمشک است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا