کمیته امداد به ۳۰ دانش‌آموز نیازمند شمیرانات تبلت اهدا کرد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شمیرانات و منطقه سه تهران اعلام کرد: از آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰ این مجموعه با کمک خیران نسبت به تهیه و توزیع ۳۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان کمتر برخوردار تحت پوشش اقدام کرد و برای تامین ۲۰ تبلت دیگر نیز نیازمند یاری خیران است.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، «حسن محمدی مهینی» بیان داشت: با توجه به اینکه ما در برابر ایتام مسئول هستیم و بایستی شرایط تحصیل آنان را همچون فرزندان خود فراهم سازیم، درصدد تهیه تبلت برای ۵۰ دانش‌آموز تحت پوشش این کمیته به منظور شرکت در کلاس‌های مجازی مدارس برآمدیم.

وی افزود: تاکنون با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان که نیمی از آن توسط کمیته و نیم دیگر با یاری خیران تامین شد، توانستیم ۳۰ دستگاه تبلت تهیه و توزیع کنیم؛ هم‌اکنون نیز نیازمند دست یاری خیران برای خرید ۲۰ تبلت دیگر و اتمام این اقدام خیر هستیم که علاقه‌مندان می‌توانند مبالغ خود را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۹۴۵۸ واریز کنند.

شهرستان شمیرانات متشکل از ۴ شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران)، لواسان، اوشان فشم میگون، شمشک دربندسر و ۳۶ روستا با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا