کمیته امداد شمیرانات ۹ میلیارد تومان بسته معیشتی توزیع کرد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شمیرانات و منطقه ۳ تهران اعلام کرد: این اداره با همکاری ۵۵ مرکز نیکوکاری در منطقه از ابتدای سال‌جاری تاکنون، ۱۵ هزار ۷۱۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۹ میلیارد و ۴۲۶ میلیون تومان در بین نیازمندان تحت پوشش توزیع کرد.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، جهاندار آقامحسنی اظهار داشت: بسته‌های معیشتی مذکور شامل برنج، روغن، مرغ، رب، ماکارانی و حبوبات به ارزش تقریبی هر سبد ۶۰۰ هزار تومان بوده است.

وی افزود: کمیته امداد شمیرانات و منطقه ۳ تهران در قالب طرح اطعام و احسان حسینی محرم و صفر، و طرح اطعام مهدوی رمضان سال ۱۴۰۰ نیز اقدام به طبخ و توزیع ۶۱ هزار و ۵۱۲ پرس غذای گرم به ارزش ریالی ۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان کرده است.

این مسئول یادآور شد: در جشن شور عاطفه‌ها به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، مبلغ ۱۷۹ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان جمع‌آوری شده بود.

آقامحسنی ادامه داد: همچنین ۱۷۶ میلیون و ۴۷۳ هزار تومان مجموع مبلغ جمع‌آوری شده پایگاه‌های کفاره و فطریه در ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به طرح حمایتی نوروز ۱۴۰۱ نیز خاطرنشان کرد: با تاکید مدیر کل محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران کمک‌های نقدی خیران بلافاصله به حساب نیازمندان واریز و سبدهای کالا نیز پس از دریافت در اسرع وقت توزیع شده است.

به گفته آقامحسنی، جشن نیکوکاری همچنان ادامه داشته و شهروندان می‌توانند هدایا و کمک‌های نقدی خود را به اداره کمیته امداد شمیرانات و منطقه ۳ واقع در (سیدخندان خیابان ابوذر غفاری جنوبی کوچه بهنیا پلاک ۲) و همچنین ۵۵ مرکز نیکوکاری در سطح منطقه تحویل دهند.

همچنین وجوهات شرعی و نذورات (وجوهات نقد که تحت عناوینی مانند زکات، رد مظالم، نذورات و موقوفات ، صدقات که توسط مکلفان پرداخت می‌شود) را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۹۴۵۸ واریز نمایند.

به گزارش ایرنا، ۳۸۲ خانواده تحت حمایت کمیته امداد شمیرانات و منطقه ۳ تهران هستند که از این تعداد ۵۶ خانواده دارای بیماری صعب العلاج هستند که از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

همچنین ۱۱۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش این اداره هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا