کمیته امداد شمیران افزون بر ۲۶ میلیارد ریال بسته معیشتی توزیع کرد

رئیس کمیته امداد امام (ره) شمیران و منطقه سه تهران گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون با همکاری مراکز نیکوکاری، در راستای پویش اطعام مهدوی سه هزار و ۶۸۲ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۶۶۹ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان میان نیازمندان توزیع شد.

به گزارش شمیرانات خبر از ایرنا، جهاندار آقامحسنی فشمی افزود: بسته‌های معیشتی مذکور شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب، حبوبات، قند، تن‌ماهی، گوشت و مرغ بوده است.

این مسئول اظهار داشت: در این ۱۸ روز از ماه مبارک رمضان ۵۲ هزار و ۹۰۴ پرس غذاری گرم با ارزش سه میلیارد و ۲۰۲ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان، و ۳ هزار و ۹۵۰ پک افطاری ساده با اعتبار ۱۱۸ میلیون تومان و ۷۵۰ هزار تومان نیز بین خانواده‌های کمتر برخورداری توزیع شد.

وی با اشاره به پویش اطعام مهدوی خاطرنشان کرد: این پویش به منظور هدایت کمک‌های مومنانه در راستای تامین بسته‌های غذایی و معیشتی ویژه خانواده‌های نیازمند، با همکاری نهادها، خیران و مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود، همچنین راه‌اندازی آشپزخانه‌های این طرح با محوریت گروه‌های مردمی انجام شده و این مراکز در طول ماه مبارک رمضان اقدام به پخت و توزیع غذای گرم میان نیازمندان خواهند کرد.

این مسئول اعلام کرد: شهروندان می توانند وجوهات شرعی و نذورات (وجوهات نقد که تحت عناوینی مانند زکات، رد مظالم، نذورات و موقوفات ، صدقات که توسط مکلفان پرداخت می‌شود) را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۹۴۵۸ واریز کنند.

۳۸۲ خانواده تحت حمایت کمیته امداد شمیران و منطقه سه تهران هستند که از این تعداد ۵۶ خانواده دارای بیماری صعب العلاج هستند که از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

همچنین ۱۱۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش این اداره هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا