۳۵۰ بسته معیشتی در شمیرانات توزیع شد

معاون هلال‌احمر شمیرانات اعلام کرد: در مرحله دوم طرح کمک مومنانه که همزمان با دهه اول ماه محرم و به همت خیران داوطلب خانه هلال «پسیان» اجرا شد، ۳۵۰ بسته معیشتی میان مددجویان توزیع شد.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، جمال شریفی با اشاره به اینکه طرح کمک‌های مومنانه در دو مرحله انجام شد، افزود: در مرحله نخست تعداد ۲۰۰ سبد کالا و در مرحله دوم ۳۵۰ بسته به منظور رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در سوله بحران گلابدره بسته‌بندی شد.

به گفته وی هلال‌احمر شمیرانات همواره درصدد کمک به اقشار محروم و آسیب‌پذیر جامعه بوده و در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، مشارکت در طرح کمک مومنانه را در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: کمک‌های مومنانه در پی توصیه مقام معظم رهبری به فعالیت در زمینه کمک‌رسانی به افراد نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در حقیقت گامی در مسیر سبز انسانیت است.

وی ادامه داد: بی‌شک نیاز اقتصادی، تنها بخشی از نیازهای اساسی خانواده‌های کم‌بضاعت است اما تامین آن می‌تواند گامی در راستای توجه به سایر نیازهای این افراد مثل نیازمندی‌های فرهنگی باشد.

شمیرانات متشکل از شهر شمیران یعنی منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر است که در شمال و شمال‌شرقی پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا