ساداتی:: ۹۱ درصد دانش اموزان واکسینه شدند

فرماندار شمیرانات گفت: ۸۲۵ هزار دوز واکسن در دو مرحله به شهروندان شمیراناتی تزریق شده و بیش از ۳۵ هزار دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ ساله نیز واکسن کرونا خود را دریافت کرده اند.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان تهران که به ریاست محسن منصوری استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم تا تثبیت شدن ایمنی ضروری است. روند واکسناسیون با سرعت مطلوب در حال انجام است و از ۸۲۵ هزار دوز تزریق شده ۴۶۰هزار دوز اولی و ۳۶۲ هزار دوز نیز دوز دومی هستند.

رئیس ستاد مدیریت کرونا شمیرانات ابراز کرد: ۳۵۴۴۶ دانش اموز در طرح واکسیناسیون ظرکت کرده اند که نسبت به تعداد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله ۹۱ درصد را شامل مب شوند.

وی تصریح کرد: ۲۶۳۰ نفر افراد واجد الشرایط که ۶ ماه از دریافت دوز دوم آنها می گذرد با مراجعه به ۴۳ مرکز فعال واکسیناسیون در سطح شهرستان شمیرانات اقدام به دریافت دوز سوم (بوستر) کرده اند.

ساداتی همچنین با اشاره به همکاری بیشتر شهروندان در دریافت واکسن گفت: شهروندان با زدن واکسن حقوق شهروندی را رعایت کرده و به حق دیگر شهروندان احترام قائل می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا