ساداتی:: ۹۵ درصد از دانش آموزان شمیراناتی واکسینه شدند

فرماندار شمیرانات از واکسینه شدن ۴۱۷۶۵ دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ ساله شمیراناتی خبر داد.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، سید مهدی ساداتی در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان تهران به ریاست استاندار برگزار شد ضرورت دریافت واکسن از سوی شهروندان را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: دریافت واکسن همچون سپری مستحکم در برابر ویروس منحوس کرونا عمل می کند و ایمنی را در برابر این ویروس افزایش می دهد.

رئیس ستاد مدیریت کرونا شمیرانات ابراز کرد: تا امروز ۸۶۸۰۰۰ دوز واکسن در ۴۳ مرکز واکسناسیون به شهروندان تزریق شده که ۴۷۰ هزار دوز اولی و ۳۹۲ دوز نیز برای نوبت دومی ها تزریق شده است.

وی در ادامه بیان داشت: ۹۵ درصد از دانش اموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله در طرح واکسناسیون شرکت کرده و دوز واکسن خود را دریافت کرده اند و در زمان بازگشایی کامل مدارس همه دانش اموزان واسینه خواهند شد.

ساداتی رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مهمترین عامل کاهش شیوع کرونا دانست و اذعان کرد: انجام بازدید های مستمر از مراکز واکسناسیون، نظارت بر اجرای در بیمارستانها، گند زدایی مراکز خدمات سلامت ، نمونه برداری مستمر از آب و کنترل کیفیت آن ، نظارت بر ارائه خدمات اصناف به مردم و نظارت بر فاصله گذاری اجتماعی در مراکز عمومی از اقدامات این ستاد در افزایش ایمنی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا