احتمال یخبندان در محور شمشک تهران/مردم از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند

رییس پلیس راه لواسانات و رودبار قصران با اشاره بارش شدید برف در محور شمشک – دیزین تاکید کرد: ارتفاع برف در این منطقه به بیش از ۴۰ سانتی‌متر می‌رسد، لذا با توجه به احتمال یخبندان در این محور از شهروندان درخواست می‌کنیم از سفرهای غیرضروری به شمشک خودداری کنند.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، سرگرد ارسلان کاظمی شامگاه شنبه اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی و تداوم بارش‌ها، شهروندان و مسافران در صورت ضرورت به تردد در محور مذکور زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

یاسر بوداغی، رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شمیرانات نیز در گفت‌وگو با ایرنا بر آماده‌باش کامل نیروها و فعالیت مستمر راهداران از شامگاه جمعه تاکنون تاکید کرد و یادآور شد: در هیچ‌یک از محورها انسداد مسیر و یا مشکل خاصی رخ نداده است.

شهروندان می‌توانند پیش از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها با شماره ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی واقع در شمال و شمال شرقی پایتخت، دارای ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۷۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی با سه راهدارخانه فعال یعنی راهدارخانه مرکزی (داخل محوطه راهداری شمیرانات در ابتدای لواسان)، راهدارخانه فشم و راهدارخانه شمشک است.
شمشک دربندسر از توابع این شهرستان به سبب دارا بودن ۲ پیست اسکی در فصل سرما میزبان جمعیت کثیری از ورزشکاران زمستانی و گردشگران می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا