راهنمایی و برنامه‌ریزی جهت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌و‌کار در شمیرانات

جلسه‌ای با هدف راهنمایی و برنامه‌ریزی جهت اخذ شناسه یکتا برای تمامی صاحبان کسب‌و‌کار در شهرستان شمیرانات، در معاونت برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، جلسه مذکور با حضور کاظم فرخ‌زاد معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار‌، مهدی نجف‌پور مدیر اداره صمت و شالی رئیس اتاق اصناف شمیرانات و جمعی از کارشناسان برگزار شد، پیرامون نحوه برگزاری میز خدمت برای تسهیل اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌و‌کار در شمیرانات تصمیم‌گیری شد.

 بر اساس این گزارش‌، شناسه یکتا پروانه کسب کدی منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کارها و فعالان صنفی صادر می شود. هدف از ارائه این کد، حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب است. بنابراین تمامی فعالان اقتصادی که در رسته‌های شغلی و حوزه‌های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و غیره فعالیت دارند، باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

 صاحبان کسب‌و‌کار در شمیرانات، علاوه بر این‌که می‌توانند با ورود به درگاه ملی مجوزها نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام نمایند، می‌توانند از تاریخ ۱۱ الی ۱۹ اردیبهشت ماه در ساعات اداری، با مراجعه به اتاق اصناف شمیرانات و بخشداری‌های لواسانات و رودبارقصران، از خدمات میز خدمت نیز در این زمینه بهرمند شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا