از پیشرفت ساخت ورزشگاه شاهد شهر شهریار تا راه اندازی اتوبوس سلامت در بهارستان

پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه استادیوم هزار نفری شهدای شاهد شهر،راه اندازی اتوبوس سیار سلامت در شهرستان بهارستان و نسیم شهر،برگزاری دوره های ایمنی و آتش نشانان داوطلب در قرچک ،بیمارستان تخصصی ۱۲۸ تختخوابی بخش فشافویه در مرحله تکمیل است و حضور فرماندار شمیرانات در جمع نمازگزاران از اهم اخبار شهرستانهای استان تهران روز چهارشنبه است.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر، طرح های عمرانی و پروژه های فرهنگی ورزشی در ایام دهه فجر امسال بمنظور خدمات رسانی به مردم عزیز کشورمان توسط دولت سیزدهم در حال آماده سازی است و بخش عظیمی از این طرح های در شهرستانهای استان تهران در حال آماده سازی و تکمیل است .

پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه استادیوم هزار نفری شهدای شاهد شهر

شهردار شاهد شهر گفت: پروژه استادیوم ورزشی هزار نفری شهدای شاهد شهر دارای ۸۵ درصد پیشرفت است.

بهمن خانی شهردار شاهد شهر در باره آخرین مراحل احداث پروژه استادیوم هزار نفری شهدای شاهد شهر اظهار کرد: این استادیوم در زمینی به مساحت ۱.۵ هکتار بوده و ظرفیت یکهزار تماشاگر را در خود دارد.

در پایان شهردار شاهد شهر گفت: پروژه استادیوم ورزشی هزار نفری شهدای شاهد شهر دارای ۸۵ درصد پیشرفت است و تمام تلاش مدیریت شهری این است که استادیوم شهدای شاهد شهر در یوم الله ۲۲ بهمن آماده افتتاح و بهره برداری جوانان و مردم شریف شاهد شهر باشد.

راه اندازی اتوبوس سیار سلامت در شهرستان بهارستان و نسیم شهر

در راستای تداوم اجرای پویش ملی غربالگری رایگان (پرفشاری خون و دیابت)با توجه به پیگیری مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان و هماهنگی‌های بعمل آمده در سازمان حمل و نقل بار و مسافر و مدیریتهای فرهنگی اجتماعی و روابط عمومی شهرداری نسیم شهر و نشست با مدیر روابط عمومی و کارشناس بهداشت مدیریت شبکه بهداشت و درمان بهارستان، اتوبوس سیار سلامت جهت ارائه خدمات به شهروندان نسیم شهر و به عمومی شهروندان شهرستان بهارستان راه اندازی شد.

براساس این گزارش در این اتوبوس که در مناطق مختلف نسیم شهر و دیگر شهرهای شهرستان بهارستان توقف خواهد داشت داشت، خدمات بهداشتی از جمله: اندازه گیری رایگان فشارخون و قند خون و مشاوره های بهداشتی و سلامت به شهروندان گرامی ارائه میشود .

مجموعه فرهنگی اجتماعی شهرداری هدف از اجرای این طرح را افزایش آگاهی مردم در خصوص بیماری های شایع و ضرورت توجه به سلامت و مراجعه به سیستم بهداشتی به منظور غربالگری به هنگام بیماری‌ها می داند.

 شمارش معکوس برای افتتاح ورزشگاه شهید آرمان علی وردی
گام های نهایی تا بهره برداری از شاخص ترین پروژه ورزشی جنوب غرب استان تهران در صالحیه

هم اکنون گروههای عمرانی در اولین استادیوم ورزشی شهر صالحیه به مساحت ۲۰ هزار مترمربع مشغول فعالیت هستند تا فرایند محوطه سازی را تا اجرای چمن پروژه به سرعت و دقت فراوان پیگیری کنند .

از اجرای نمای جداره و آغاز کفپوش محوطه پیرامونی پروژه تا تکمیل سکوی تماشاگران و نصب نرده های بلند در مجاور چمن مصنوعی بطور همزمان در دستور کار قرار دارد و پیش می شود تا پایان دی ماه بخش قابل توجهی از آن تکمیل و برای افتتاح در نیمه دوم بهمن ماه آماده شود .

آخرین مرحله کار فرش چمن مصنوعی در ابعاد ۱۱۰ در ۹۰ مترمربع است که با انجام زیرسازی دقیق تحت نظارت لحظه به لحظه مدیریت شهری، قرار است محلی استاندارد بمنظور برگزاری مسابقات محلی تا استانی ورزش فوتبال تبدیل شود و در آینده ای نزدیک نام صالحیه را بعنوان میزبان میادین مختلف بر سرزبان ها بیاورد .

برگزاری دوره های ایمنی و آتش نشانان داوطلب در قرچک

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک از برگزاری دوره های ایمنی و آتش نشانان داوطلب خبر داد.

احمد موغاری در این خصوص اظهارکرد: این دوره آموزشی به منظور حفظ آمادگی در مواجهه با حوادث مربوط به آتش سوزی و افزایش سطح ایمنی خانواده ها برگزار می شود.

وی گفت: ثبت نام این دوره ها برای شرکت کنندگان رایگان میباشد و در پایان توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گواهی نامه معتبر ارائه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک در پایان اظهار کرد: مکان برگزاری کلاس ها در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به آدرس بلوار امام خمینی(ره) بعد از مسجد جامع و مهلت ثبت نام از ۲۰ لغایت ۳۰ دی ماه با شرایط سنی ۱۸ تا ۴۵ سال خواهد بود.

موضوع سلامت و درمان همواره جزو مطالبات مردم بخش فشافویه است

سلامی رئیس مرکز جامع سلامت بخش فشافویه با حضور در بخشداری، با هادی حسین خانی بخشدار فشافویه دیدار کرد.

در این دیدار هادی حسین خانی بخشدار فشافویه گفت: موضوع سلامت و درمان همواره جزو مطالبات مردم بخش فشافویه است که پیگیری های ویژه ای برای ارتقای ساختار درمانی در بخش فشافویه صورت گرفته که در آینده ای نزدیک به سرانجام خواهد رسید.

مرکز جامع سلامت بخش فشافویه خدمات درمانی مطلوبی را به عموم مردم ارائه می کند اما باید با افزایش امکانات و تجهیزات سطح خدمات در این مرکز ارتقا یابد و در این راستا بخشداری فشافویه پیگیری های لازم را در دستور کار قرار داده است. در حال حاضر ساختمان بیمارستان تخصصی ۱۲۸ تختخوابی بخش فشافویه در مرحله تکمیل است و بزودی هماهنگی های لازم برای تجهیز این بیمارستان صورت می گیرد تا مردم بخش فشافویه از خدمات گسترده بیمارستانی بهره مند شوند.

سلامی رئیس مرکز جامع سلامت بخش فشافویه بیان داشت: ساختمان مرکز جامع سلامت نیازمند بازسازی است و در این خصوص به همت دانشگاه علوم پزشکی طرح بازسازی در مرحله تعیین پیمانکار است و تا سال آینده اجرا خواهد شد. در حال حاضر در هر شیفت مرکز جامع سلامت بخش فشافویه دو پزشک حضور دارند که با بازسازی و توسعه این مرکز تعداد پزشکان و تجهیزات درمانی افزایش خواهد یافت.

فضای سبز مرکز جامع سلامت باید احیا و محیط پیرامون ساماندهی شود که نیاز است شهرداری حسن آباد همچون گذشته همراهی و تعامل لازم را در این خصوص داشته باشد.

حضور فرماندار شمیرانات در جمع نمازگزاران جمال‌آباد

مجتبی ذاکریان فرماندار شهرستان شمیرانات در جمع نمازگزاران مسجد نبی اکرم (ص) محله جمال‌آباد حضور یافت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شمیرانات‌، مجتبی ذاکریان شامگاه سه‌شنبه ۱۹ دی ماه ضمن حضور در نماز جماعت مسجد نبی اکرم (ص) و گفت‌وگو با حجت الاسلام والمسلمین مقدسیان امام جماعت، به سمع مطالبات نمازگزاران پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا