اصناف شمیرانات ۳ و نیم میلیارد تومان جریمه شدند

رئیس صنعت، معدن و تجارت شمیرانات اعلام کرد: از آغاز طرح ویژه نظارتی و تنظیم بازار نوروز ۱۴۰۰ (۱۵ بهمن تاکنون)، اصناف متخلف شهرستان سه میلیارد و ۴۸۴ میلیون و ۳۲ هزار تومان جریمه شدند.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، سیدعلی میرموسوی بیان داشت: اجرای این طرح توسط بازرسان اداره صمت، اتاق اصناف، فرمانداری، تعزیرات حکومتی، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، نیروی انتظامی و اتحادیه‌های صنفی ذیربط در دو شیفت صبح و بعدازظهر به صورت مستمر تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح تاکنون یکهزار و ۳۰۶ بازرسی انجام و ۱۳۹ واحد متخلف تحت عنوان گران‌فروشی، کم‌فروشی، کشف و ضبط کالای قاچاق به منظور صدور رای نهایی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

نمایشگاه بهاره در شمیرانات برپا نخواهد شد

رئیس صنعت، معدن و تجارت شمیرانات اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و نبود امکان برگزاری نمایشگاه بهاره، فروش فوق‌العاده با مشارکت اعضا پوشاک، کیف و کفش، خرازی و مواد غذایی با رعایت ضوابط نرخ‌گذاری و نصب بنر فروش فوق‌العاده در اصناف منتخب برگزار می‌شود.

این مقام مسئول از استقرار بازرس مقیم در بخش‌های لواسانات و رودبار قصران و برپایی گشت‌های مشترک و مستمر روزانه با مشارکت‌ اتحادیه‌های ذیربط و سایر ادارات خبر داد.

میرموسوی در خصوص طرح تنظیم بازار شب عید، تصریح کرد: کالاهای تنظیم بازار از جمله روغن، قند و شکر، مرغ و تخم‌مرغ و سایر کالاهای اساسی در حال توزیع بوده و همچنین میوه شب عید به میزان ۱۵۰ تن پرتقال و ۵۰ تن سیب در حال جذب توسط مباشر شهرستان بوده که توسط واحدهای صنفی منتخب توزیع خواهد شد.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلف صنوف مختلف شکایات و گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت کنند تا مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

شهرستان شمیرانات دارای ۱۳ اتحادیه و بیش از ۱۲ هزار واحد صنفی فعال است.

شمیرانات متشکل از ۴ شهر، شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران)، لواسان، اوشان فشم میگون، شمشک دربندسر و ۳۶ روستا، با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا