ساداتی: : اعتماد مردم به پلیس، ارزشمندترین سرمایه نیروی انتظامی است

فرماندار شمیرانات گفت: پلیس یکی از ستونهای امنیت پایدار و مصداق مجاهدین فی سبیل الله است.

به گزارش شمیرانات خبر؛ سید مهدی ساداتی در آئین تجلیل و تکریم کارکنان سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران ضمن تبریک هفته ناجا به سبز پوشان نیروی انتظامی با اشاره به نقش آنان در ثبات امنیت، اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر استقامت و پایداری هستند و با ایثارگری و جانفشانی خود در تامین امنیت شهدای بسیاری را هدیه کرده و سبز پوشان امنیت آرامش را در نقطه نقطه این سرزمین ایجاد می کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان شمیرانات ابراز کرد: امروز نیروی انتظامی یکی از ستونهای امنیت پایدار در کشور است و سبزپوشان نیروی انتظامی مصداق مجاهدین فی سبیل الله و نماد امنیت و اقتدار ملی ما هستند.

وی تصریح کرد: مهمترین پدیده دو سال گذشته مقابله با ویروس منحوس کرونا و نقش آفرینی ارزشمند سبز پوشان نیروی انتظامی و برگزاری بزرگترین مانور سیاسی کشور در خرداد ماه که برگزاری انتخابات ۴ گانه در کشور بود که امنیت این انتخابات با سربلندی سبزپوشان امنیت به سرانجام رسید.

ساداتی بیان داشت: اعتماد مردم به نیروی انتطامی ارزشمند ترین سرمایه این نیرو است و نیروی انتظامی در انجام وظایف که به مثابه یک حرکت مقدس است با اقتدار و همچنین رافت به مردم ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا