اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر موظف به حضور در مدارس شمیرانات شدند

فرماندار شمیرانات تأکید کرد:‌ هر هفته یکی از اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان موظف به حضور و ارائه آموزش در مدارس خواهند بود.

به گزارش شمیرانات خبر، سیاوش شهریور روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شمیرانات با تأکید بر اینکه در مساله اعتیاد پیشگیری نقش اساسی دارد گفت: آگاهی دانش‌آموزان در خصوص آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اعتیاد باید افزایش یابد.

وی اضافه کرد: بیشتر آحاد جامعه دوره تحصیل در مدارس را می‌گذرانند و آموزش در این دوره می‌تواند تأثیر بسزایی در آینده جامعه داشته باشد.

شهریور اظهار داشت:‌ مسئولان و دغدغه‌مندان باید دانش‌آموزان و اولیای آنان را نسبت به آسیب‌های روز اجتماع آگاه سازند و هشدارها و پیشگیری‌های لازم را نیز آموزش دهند.

فرماندار شمیرانات همچنین به حضور مشاوران و روانشناسان در برنامه‌هایی مانند عزاداری امام حسین (ع) اشاره و تاکید کرد:‌ تجمع حسینی در هیئت‌های مذهبی شامل تمام اقشار جامعه می‌شود و ما باید فرصت را مغتنم بدانیم و برای دقایقی از مشاوران آسیب‌های اجتماعی دعوت کنیم تا در کنار روحانیون و سخنرانان دینی و مذهبی در هیئت ها نسبت به ارائه آموزش مهارت‌های زندگی و مواجهه با مشکلات اجتماعی مشارکت کنند.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک، شمال و شرق منطقه ۲ تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا