افتتاح ۵ پروژه عمرانی در شمشک دربند سر

فرماندار شمیرانات از افتتاح ۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال در شمشک دربند سر خبر داد.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، سید مهدی ساداتی در آئین افتتاح پروژه های عمرانی شهرشمشک دربند سرافزود:ماحصل فضای تعاملی حاکم بر شهر شمشک دربند سر در بین شوراهای اسلامی و شهرداری طراحی و اجرای پروژه های مختلف و متنوع است که امروز شاهد هستیم و برنده این فضا شهروندان هستند.

فرماندار شمیرانات تصریح کرد: هرچه الفت فی ما بین نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و مدیریت شهری بیشتر باشد توسعه و پیشرفت آن شهر هم بیشتر خواهد بود و زیر ساخت شهر کاملتر می باشد.

وی همچنین به ارائه برنامه از سوی مجموعه شهرداری در اجرای طرح ها اشاره و تاکید کرد: با ارائه برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شاهد مشارکت مردم دراجرای طرح های عمرانی، فرهنگی و ورزشی باشیم.

نماینده عالی دولت در شمیرانات شمشک دربند سر را پایتخت ورزشهای زمستانی در کشور بر شمرد و ظهار داشت: پایتخت ورزشی نیاز به زیر ساختهای مناسب در جهت پذایرایی از میهمانان داخلی و خارجی دارد که شهرداری و شورای اسلامی شهر با مشارکت وزارت ورزش و جوانان آمادگی احداث زیر ساخت های لازم را دارد.

ساداتی بیان کرد: مبلغ تخصیصی ۳ درصد با هماهنگی های صورت گرفته در شهرستان مصرف می شود و دیگر به آموزش و پرورش شهر تهران واریز نمی شود.

فرماندار شمیرانات گفت: پنج پروزه عمرانی شامل تعریض و بهسازی جاده جیرود،حمام و سونا ،روشنایی درورد به دربند سر و آسفالت معابر شهر با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا