فرماندار شمیرانات: : افزایش مشارکت در انتخابات موجب تقویت نظام خواهد شد

فرماندار شمیرانات گفت : افزایش مشارکت در انتخابات موجب تقویت نظام و روی کار آمدن افراد سالمی می شود که علاوه بر جمهوریت تضمین اجرای احکام اسلامی و اسلامی ماندن نظام را شامل می شود.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر، نخستین همایش مجریان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان شمیرانات با حضور مجتبی ذاکریان فرماندار و رئیس هیئت اجرایی، محسن مبارکی معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات، امینی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شمیرانات و جمعی از اعضای هیئات مذکور، اعضای شورای تامین، روسای ادارات، ائمه جماعات و مدیران مدارس در سالن امام خمینی (ره) دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

ذاکریان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و شاگرد مکتب امام مرحوم علامه مصباح یزدی اظهار داشت: از چهارگانه‌ای که مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره فرموده‌اند: “رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت”؛ مشارکت موضوع مهمی‌ست که برای همه ما دغدغه است.

وی ادامه داد: از تمامی افرادی که در مراکز آموزشی، مساجد، فعالیت‌های اجتماعی تا جمع‌های خانوادگی اثرگذار هستند، تقاضا داریم این مهم یعنی مشارکت در انتخابات را به عنوان تکلیف شرعی و دینی در نظر گیرند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شمیرانات گفت: اگر ما امروز می‌توانیم یک نفر را به مشارکت در انتخابات ترغیب کنیم و این مشارکت موجب تقویت نظام و موجب انتخاب و روی کار آمدن افراد سالمی باشد که علاوه بر جمهوریت تضمین اجرای احکام اسلامی و اسلامی ماندن نظام باشند، بایستی این اقدام مهم را یک تکلیف الهی برای خود در نظر بگیریم.

براساس این گزارش، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در ۲۷۳ شعبه در سطح شهرستان شمیرانات برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا