فرماندار شمیرانات: : افزایش مشارکت در انتخابات موجب تقویت نظام خواهد شد

فرماندار شمیرانات گفت : افزایش مشارکت در انتخابات موجب تقویت نظام و روی کار آمدن افراد سالمی می شود که علاوه بر جمهوریت تضمین اجرای احکام اسلامی و اسلامی ماندن نظام را شامل می شود.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر، نخستین همایش مجریان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان شمیرانات با حضور مجتبی ذاکریان فرماندار و رئیس هیئت اجرایی، محسن مبارکی معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات، امینی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شمیرانات و جمعی از اعضای هیئات مذکور، اعضای شورای تامین، روسای ادارات، ائمه جماعات و مدیران مدارس در سالن امام خمینی (ره) دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

ذاکریان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و شاگرد مکتب امام مرحوم علامه مصباح یزدی اظهار داشت: از چهارگانه‌ای که مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره فرموده‌اند: “رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت”؛ مشارکت موضوع مهمی‌ست که برای همه ما دغدغه است.

وی ادامه داد: از تمامی افرادی که در مراکز آموزشی، مساجد، فعالیت‌های اجتماعی تا جمع‌های خانوادگی اثرگذار هستند، تقاضا داریم این مهم یعنی مشارکت در انتخابات را به عنوان تکلیف شرعی و دینی در نظر گیرند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شمیرانات گفت: اگر ما امروز می‌توانیم یک نفر را به مشارکت در انتخابات ترغیب کنیم و این مشارکت موجب تقویت نظام و موجب انتخاب و روی کار آمدن افراد سالمی باشد که علاوه بر جمهوریت تضمین اجرای احکام اسلامی و اسلامی ماندن نظام باشند، بایستی این اقدام مهم را یک تکلیف الهی برای خود در نظر بگیریم.

براساس این گزارش، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در ۲۷۳ شعبه در سطح شهرستان شمیرانات برگزار خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل