امام جمعه رودبار قصران: دست زمین‌خواران را از میگون‌نو قطع می‌کنیم

امام جمعه بخش رودبار قصران با اشاره به ادعای مالکیت برخی افراد در زمین‌های منطقه میگون‌نو این بخش گفت: سودجویان اقتصادی مراقب باشند که دیگر دوره زد و بند و نفوذ به بیت المال تمام شده و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش شمیرانات خبرحجت الاسلام سید مجتبی حسنی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش رودبار قصران در این‌باره اظهار داشت: مردم در مطالبه حقشان ایستاده‌اند و ما نیز از حق آنها دفاع می‌کنیم.

وی افزود: دست کسانی که با آرامش و مالکیت مردم بازی می‌کنند را قطع خواهیم کرد و در این زمینه اقداماتی انجام شده و پیگیری می‌شود.

امام جمعه رودبار قصران در ادامه بیان داشت: پیاده‌روی باشکوه اربعین پس از قرن‌ها نشانگر زنده بودن و پویایی عاشورا و خاری در چشم دشمنان است.

وی گفت: آشوب‌های عراق دسیسه دشمنان برای جلوگیری از مانور قدرت شیعه و زائران حسینی است.

حجت الاسلام حسنی تاکید کرد: هدف دشمن از سوءاستفاده از اعتراضات مردمی عراق مقابله با شیعه و مرجعیت دینی و برهم ریختن اتحاد و همزیستی ایران و عراق است و سعی دارند بین این دو کشور جنگ راه اندازند، اما این خیالی باطل است.

وی در ادامه گفت: ترکیه باز هم در مسیر راهبرد دشمنان اسلام بازی خورد و با حمله به شمال سوریه می‌خواهد امپراطوری عثمانی خود را احیا کند، اما بیشترین زیان را خودش خواهد برد.

امام جمعه رودبار قصران اظهار داشت: ما نیز طرفین درگیری را به خویشتن داری دعوت می‌کنیم و مسئولان خارجی ما و دلسوزان اسلام برای رفع این تنش اقدام می‌کنند.

بخش رودبار قصران به مرکزیت فشم از توابع شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا