امام جمعه رودبار قصران: مردم از بی توجهی به مسائل فرهنگی گله‌مند هستند

امام جمعه بخش رودبارقصران شهرستان شمیرانات با بیان اینکه مردم از بی توجهی به مسائل فرهنگی گله دارند و از مسئولان توقع دارند امنیت اخلاقی را تأمین کنند.

به گزارش شمیرانات خبر، حجت الاسلام سید مجتبی حسنی در خطبه های این هفته نماز عبادی – سیاسی جمعه بخش رودبار قصران از توابع شهرستان شمیرانات که در فشم برگزار می شود تصریح کرد: شاهد هجمه فساد، بی عفتی، بی حجابی و مهمانی های شبانه مختلط و صحنه های ناهنجار در کنار رودخانه هستیم که در شأن مردم متدین و دین دار منطقه نیست.

وی ضمن بیان اینکه از شورای فرهنگ عمومی شمیرانات که ۱۱۵ جلسه بی اثر برگذار کرده و کارش را درست انجام نمی دهد گله دارم خطاب به مردم اعلام کرد: بنده در این شورا فریاد زدم تهاجم فرهنگی و فساد در لواسان و منطقه رودبارقصران از مرز خطر هم عبور کرده اما کسی گوش نداد.

این مقام مسئول تصریح کرد: به بنده می گویند تقلا نکن، فایده ندارد! اما مطمئن هستیم اگر سپاه، نیروی انتظامی و تمام ارگان ها مقتدر و با انسجام وارد میدان شوند در این عرصه هم موفق خواهیم شد.

حسنی افزود: مردم به بنده مراجعه می کنند که وقتی امر به معروف و نهی از منکر می کنیم با توهین و ناسزا مواجه می شویم؛ سوال اینجاست که آیا تنها وظیفه مردم امر به معروف و نهی از منکر است و مسئولان وظیفه ندارند؟

خطیب جمعه رودبار قصران تأکید کرد: همه مسئولان عزم و اراده ملی داشته باشند که این شرایط برای مملکت ما زشت است؛ ما حدود ۳۰۰ شهید درمنطقه داریم و دل مردم خون است.

امام جمعه رودبارقصران اذعان داشت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دادستان های منطقه تقاضا داریم کمک کنند این وضعیت را جمع کنند.

وی ابراز کرد: برای یک جامعه اسلامی همه ما وظیفه داریم به میدان بیایم.

بخش رودبار قصران به مرکزیت شهر فشم از توابع شهرستان شمیرانات در شمال شرقی تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا