امام جمعه: كوتاهی دست چپاول گران از لواسان نزدیك است

امام جمعه بخش لواسانات با بیان اینکه قوه قضائیه مأمورانی را پیگیر پروندهدست اندازی به منابع عمومی و طبیعی لواسان کرده است، گفت: امیدواریم این اقدام به زودی به شفافیت مسائل، احقاق حقوق مردم و کوتاهی دست چپاول گران بیانجامد.

به گزارش شمیرانات خبر، حجت الاسلام و المسلمین سیدسعید لواسانی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی – سیاسی جمعه بخش لواسانات شهرستان شمیرانات افزود: مبارزه با فساد خط قرمز نمی‌شناسد و تسلط رئیس قوه قضائیه بر این مسائل جداً امید بخش است.
وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تاکید کردآمریکا امیدوار است تا باتحریم‌های اقتصادی به کشور لطمه بزند که برای مقابله با آن نیاز به تغییر رویکرد مسئولان داریم؛ حرف‌های کلی و شعار دادن به درد مردم و کشور نمی‌خورد، مسئولان باید با همت و قدرت عمل کنند.
خطیب جمعه لواسانات تصریح کرد: اروپائیان نیز به برجام پایبند نیستند و فقط در حد حرف است چرا که حتی یک گام کوچک عملی هم برنداشتند.
حجت السلام لواسانی ضمن تاکید بر مقاومت مردم در برابر آمریکا خاطرنشان کردمذاکرهایران و آمریکا سم و البته با این دولت کنونی آمریکا سمی مضاعف است.
وی افزود: جنگی در کار نخواهد بود چرا که ما هیچ‌گاه شروع کننده جنگ نیستیم و آمریکاهم ضعیف‌تر از آن است که بخواهد غلطی کند پس تنها مقاومت ماست که او را وادار بهعقب نشینی خواهد کرد.

لواسانی بیان داشت: مسئولان باید قدر این ملت را بدانند و از هیبت ظاهری آمریكا نترسند، آنها تشر می زنند و تهدید می كنند اما دستشان به جایی بند نیست.
امام جمعه لواسانات همچنین ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت خدیجه كبری ابراز كرد: مهم ترین درسی كه ایشان به ما دادند آن است كه در هر صورتی باید از دین خدا حمایت و هر چه داریم فدای اسلام كنیم.

حجت الاسلام لواسانی همچنین با اشاره به ولادت امام حسن (ع) گفت: باید از غربت ایشان عبرت بگیریم چرا كه الان زمانی است كه همگی باید پشت سر امام خود قرار بگیریم و بهانه تراشی نكنیم؛ باید مراقب باشیم تا سختی ها ما را به عقب نرانند كه قطعاً نتیجه اش جز ذلت و خواری در دنیا و آخرت نیست.

لواسانات یكی از بخش های شهرستان شمیرانات در ۱۱ كیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا