امام جمعه لواسانات: فشار برای مذاکره با آمریکا نوعی جنگ روانی است

امام جمعه لواسانات گفت: فشار حداکثری آمریکا به ایران نوعی جنگ روانی است تا ناامیدی خواص و عامه مردم تبدیل به امیدی کاذب شود.

به گزارش شمیرانات خبر، حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش لواسانات شمیرانات اظهار داشت: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به طور کامل تخلیه شده‌اند و ایران دست برتر را دارد و در صورتی که سیاست ما نگاه به درون باشد و تولید، رونق یابد و با فساد مبارزه شود، پیشرفت ایران قطعی است.

وی افزود: آمریکا و اروپا هیچ گزینه‌ای برای تأثیرگذاری بر روی ایران جزء جنگ و عملیات روانی ندارد.

لواسانی بیان داشت: از زمانی که رشد تورم متوقف شده، شاخص تولید بسیار بالاست، اجناس خارجی دارای مشابه داخلی در بازار کمیاب شده و گران است.

وی ادامه داد: اگر به استقامت و ایستادگی خود ادامه دهیم، مشکلات کشور و تهدید را به فرصت تبدیل می‌کنیم.

امام جمعه لواسانات ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری محرم و صفر اظهار داشت: در همین انقلاب اسلامی ثابت کردیم که هر وقت به مشکل برخوردیم در ایام محرم و صفر مشکلات ما حل شد.

وی گفت: باید مراقب باشیم، مراسم محرم و صفر به سبک سنتی و با همت خود مردم برگزار شود و وعاظ و مداحان، حقیقت عاشورا و راه امام حسین (ع) را برای مردم توضیح دهند.

لواسانی تأکید کرد: مجالس عزاداری امام حسین (ع) باید باشکوه برگزار شود و مرام حسینی در آن‌ها تبیین شود و یزید زمان هم به مردم شناسانده شود.

وی توصیه کرد: در زمان عزاداری‌ها و نذورات به محیط زیست توجه کافی را داشته باشیم.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان یکی از بخش‌های شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا