امام جمعه: هیات بررسی تخلفات لواسانات تشكیل شود

امام جمعه لواسانات خطاب به مسئولان قوه قضائیه درخواست تشكیل هیات ویژه ای از قضات جوان در جهت بررسی و رفع ابهامات ساخت و سازهای غیرمجاز و زمین خواری حریم رودخانه ها را اعلام كرد.

به گزارش شمیرانات خبر، حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه های این هفته نماز جمعه لواسانات اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) كه در جهت امنیت پایدار كشور گام بر می دارند در شمیرانات حضور پر رنگ تری داشته باشند.

وی تصریح كرد: همه ما بویژه مسئولان نظام اسلامی وظیفه مقابله با فاصله طبقاتی و بی عدالتی را داریم و دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه حق كم كاری در جهت بسط عدالت ندارند.

حجت الاسلام لواسانی با اشاره به سخنرانی پیش خطبه‌های «مرضیه هاشمی» خبرنگار پرس تی وی ابراز کرد: وی با مطالعه به ظلم و جنایت آمریکا نرسیده و به خوبی واقف است که آمریکایی‌ها هر گونه آزادی را در نطفه خفه می‌کنند.

وی افزود: هدف از ظهور امام زمان (عج) ایجاد عدالت است که شرط لازم؛ تحقق اسلام ناب، احکام الهی و توحید بشمار می‌رود و اگر عدالت در جامعه حاکم شود، انسان، طبیعت و حیوانات از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه نیز خطاب به مردم تاکید کرد: با نیت الهی و خدمت به مردم در راستای یاری رسانی و کمک به هم‌وطنان سیل زده کشور همت کنند.
لواسانات یکی از بخش‌های شهرستان شمیرانات در شمال شرقی تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا