بدرقه فرماندار شمیرانات از پرچمدار کاروان اعزامی ایران در المپیک ۲۰۲۰

عصر امروز با حضور مسئولان شهرستانی آئین بدرقه صمد نیکخواه بهرامی رچمدار کاروان اعزامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو انجام شد.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات در این مراسم که با حضور موسوی شهردار منطقه یک، قمی رئیس ورزش و جوانان و رئیس هیئت بسکتبال شهرستان برگزار شد ضمن تقدیر از ورزش و جوانان شمیرانات در حمایت از نخبگان ورزشی بابیان اینکه ورزشکاران الگویی تمام عیار برای جوانان هستند، اظهار داشت: اولین شاخصه ورزشکار اخلاق نکوست که صمد نیکخواه کاپیتان تیم بسکتبال نمونه بارز اخلاق مداری است.

وی ابراز کرد: خطه قهرمان پرور شمیرانات در حوزه ورزش پراستعداد است و ظرفیت بالایی را در پرورش قهرمان در رشته های مختلف ورزشی خواهد داشت.

ساداتی در ادامه افزود: حضور کاروان ایران در مسابقات المپیک نشاندهنده پیشرفت رشته های مختلف ورزشی در سال های اخیر است که با پشتکار جوانان و جدیت انان در رسیدن به قله های موفقیت چشمگیر و قابل تحسین است.

رئیس شورای ورزش شهرستان شمیرانات تصریح کرد: حمایت از نخبگان و قهرمانان ورزشی از اولویت های شواری ورزش شهرستان است که در این مسیر اقدامات خوبی محقق شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا