برخورد با ۵ واحد عرضه نوشت‌افزار قاچاق در شمیرانات

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شمیرانات اعلام کرد: طی بازرسی گشت‌های مشترک مبارزه با کالای قاچاق از ۱۵ شهریور تاکنون، ۵ واحد متخلف در عرضه نوشت افزار شناسایی شده و برخورد قانونی صورت گرفت.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از ایرنا، سید علی میرموسوی بیان داشت: در راستای اجرای طرح بازگشایی مدارس و نظارت بر عرضه نوشت‌افزار دانش آموزی که از ۱۵ شهریور آغاز و تا ۳۱ همین ماه ادامه دارد، گشت مشترک با اتحادیه ذیربط به صورت روزانه از واحدهای عرضه کننده این محصولات به منظور رعایت قوانین نظام صنفی و برخورد با هرگونه تخلفات صنفی اعم از گران‌فروشی و مبارزه با عرضه کالای قاچاق انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: صورتجلسه تخلف قاچاق ۵ واحد مذکور توسط کارشناسان تنظیم و اقلام نیز جمع‌آوری و به سازمان اموال تملیکی ارسال شد.

به گفته این مقام مسئول، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بالغ بر ۱۲۹ میلیون و ۲۷۲ هزار تومان برآورد می‌شود.

میرموسوی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلف صنوف مختلف شکایات و گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت کنند تا مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران یا تجریش (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و شهرهای لواسان، اوشان، فشم، میگون، شمشک و دربندسر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده و دارای ۱۳ اتحادیه و بیش از ۱۲ هزار واحد صنفی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا