برنامه سوگواری ایام فاطمیه در امامزاده صالح(ع) تجریش اعلام شد

برنامه سوگواری ایام فاطمیه از چهارم الی بیستم دی ماه در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) تجریش، مسجد نیاوران، و همچنین مراسم بزرگداشت شهدای کربلای چهار در شمال پایتخت تشریح شد.

به گزارش شمیرانات خبر، مراسم توسل روزانه ایام شهادت حضرت زهرا (س) از امروز تا روز جمعه (۱۰ دی)، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در این آستان مقدس برگزار می‌شود.

اجرای مراسم مذکور در این هفت روز به ترتیب با سخنرانی حجت‌ الاسلام زند وکیلی و مداحی علی رستمی، حجت الاسلام ولی الهی و محمد زمانی، حجت الاسلام محمدی گل و رضا عرفانی، حجت الاسلام سادات و سید عیسی عابدینی، حجت الاسلام مجاهد و محمد مجیدی، حجت الاسلام پشت‌کوهی و هاشم تهرانی، حجت الاسلام رجب‌زاده و امیر حسین محمودیان خواهد بود.

حرم مطهر امامزاده صالح (ع) که به عنوان قطب مذهبی فرهنگی پایتخت مورد استقبال زائران از مناطق مختلف کشور بسیاری‌ست، فرزند امام موسی کاظم (ع) و برادر امام هشتم شیعیان، در مرکز بازارچه سنتی تجریش (منطقه یک تهران) قرار دارد؛ زائران برای تشرف به آستان مقدس می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۸ الی ٢٢ مراجعه داشته باشند.

مسجد جامع نیاوران نیز از امروز تا بیستم دی ماه، با بانگ اذان مغرب با سخنرانی حجت الاسلام نوری‌زاده و حجت الاسلام خیری، و روضه‌خوانی مجتبی قزگزلو، سید امیر جوزی، حسن کرمی و حمید جبلی میزبان عزاداران مادر اهل بیت علیهم السلام است.

مراسم عزای حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت شهدای کربلای ۴ در شمیران تشریح شد

مراسم سوگواری حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت شهدای کربلای چهار نیز از ساعت ۱۹ امشب، با قرائت قرآن توسط سید رضا نجیبی آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد اجنوی‌نژاد و مداحی محمدحسین پویانفر در حسینیه سید الشهدا (ع) واقع در خیابان شهید آقایی برگزار می‌شود.

مراسم عزای حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت شهدای کربلای ۴ در شمیران تشریح شد

لازم به ذکر است، دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در این مراسمات به طور کامل رعایت می‌شود، اما شهروندان باید جهت رعایت پروتکل های بهداشتی لوازم شخصی از جمله کتب ادعیه را همراه داشته باشند.

شمیران (منطقه یک تهران) از توابع شهرستان شمیرانات در شمال و شمال شرقی پایتخت گستره شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا