برگزاری آیین معارفه دو عضو شورای شهر و سرپرست شهرداری لواسان

آیین معارفه دو عضو علی البدل شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری لواسان برگزار شد.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از مهر، آئین معارفه سرپرست جدید شهرداری لواسان با حضور اعضای شورای شهر، معاونین، رئیس حوزه قضائی لواسانات، مقامات انتظامی و رسانه‌ها در شهرداری لواسان برگزار شد.

حبیب الله شیرخانی نایب رئیس شورا ضمن تشکر از خدمات اعضای شورای شهر قبل اظهار داشت: مدت دو ماه از نبود اعضای شورای اسلامی شهر لواسان می‌گذرد و طبق قانون, اعضای علی البدل شورای اسلامی باید جایگزین بشوند و در این رابطه یوسف شیخی و عباس حصار شورکابی به عنوان دو عضو علی البدل به شورا راه یافتند همچنین رضا خندان عضو سوم علی البدل هم بعد از گذشت دو ماه از نبود عضو سوم شورا بزودی جایگزین خواهد شد.

وی از انتخاب «احسان خدابنده» به عنوان سرپرست شهرداری لواسان و معرفی سید «علی برقعی» به عنوان شهردار خبر داد.

احسان خدابنده، سرپرست شهرداری لواسان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از شورای شهر بابت اعتماد و انتخاب وی گفت: فرصت کم است و تصمیم گیری های فنی لازم است، چرا که من کارشناس محور هستم و قصد ورق زدن گذشته را ندارم و در همین راستا اولین مسأله‌ای که نیاز به رسیدگی دارد مساله بیماری کرونا است که باید با کمک همه همکاران این مساله را رفع کنیم.

وطن دوست رئیس حوزه قضائی لواسان نیز ضمن تبریک انتصاب خدابنده گفت: شهر لواسان شهر مهم و مسند شما هم مسند مهمی است, لذا برای خواسته‌های به حق مردم باید برنامه ریزی هایی انجام شود, بنده به عنوان ریاست حوزه قضائی شهر از اقدامات قانونی و به حق شما حمایت خواهم کرد.

پور محمدی معاون مالی و اداری شهرداری لواسان ضمن تبریک انتصابات جدید در جهت تشکر از زحمات شهردار قبل گفت: زمان تحویل شهرداری به آقای علی حیدریان حدوداً ۱۰ میلیارد تومان در حساب شهرداری لواسان موجود بوده که این مبلغ در حال حاضر به بیشتر از ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده است، همچنین در زمان شهرداری گذشته بودجه شهرداری از حدوداً ۱۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده و همین مقدار هم به مردم خدمت رسانی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا