بیش از نیم متر برف در ارتفاعات شمیرانات بارید

مدیرعامل شرکت تله‌کابین توچال از بارش بیش‌ از ۶۰ سانتی‌متر برف در ارتفاعات توچال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از خبرگزاری فارس، روح‌الله امداد مدیرعامل شرکت تله‌کابین توچال طی مصاحبه‌ای  اظهار کرد: بعد از بازگشایی پیست اسکی در اوایل بهمن‌ماه به مرور شاهد گرمای هوا بودیم و این نگرانی وجود داشت که پیست اسکی به جهت آب شدن برف‌ها دچار مشکل شود.
وی گفت: همیشه بارش‌ها در ارتفاعات بیشتر بوده اما اینبار در پائین دست هم شاهد بارش خوبی هستیم و طی چند روز گذشته در ایستگاه پنجم و دوم و اول هم بارش‌های خوبی داشتیم و چیزی در حدود ۶۰ سانتی‌متر برف به صورت متوسط در مجموعه تله‌کابین توچال تا تراز ارتفاع ۲۵۰۰ متر باریده است.
مدیرعامل شرکت تله‌کابین توچال بیان کرد: این میزان بارش خوب به علاقه‌مندان ورزش اسکی این نوید را می‌دهد که می‌توانند مدت طولانی‌تری را به این ورزش بپردازند ضمن اینکه برای کوهنوردان و علاقه مندان به طبیعت هم فرصت خوبی فراهم شده تا از این محیط استفاده نمایند.

بیش از ۲۰۰ هزار نفر از ماه گذشته تاکنون از امکانات شرکت تله‌کابین توچال استفاده کردند

امداد با بیان اینکه برای مردم شریف تهران نیز این خبر خوش به جهت ذخایر آبی محسوب می‌شود و تا حدودی نگرانی ها را کاهش می‌دهد خاطرنشان کرد: از بهمن ماه سال جاری تاکنون حدود ۲۰۰ هزار نفر از امکانات جامع این مجموعه شامل پیست اسکی و کوهنوردان و تلکابین استفاده نموده‌اند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا