بیش از ۴ روز از مفقودی کوهنورد جوان در لواسان می‌گذرد/ جست‌وجو کماکان ادامه دارد

پس از چهار روز تلاش‌ها برای یافتن کوهنورد جوانی که روز جمعه در ارتفاعات روستای کند علیا در لواسان مفقود شده، کماکان ادامه دارد.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از فارس، روز جمعه یکی از چهار کوهنورد جوانی که به ارتفاعات روستای کند علیا در لواسان رفته بود، مفقود شده و با توجه به اعزام اکیپ‌های عملیات جمعیت هلال احمر شمیرانات و همراهی گروه‌های مردمی چهار روز از مفقودی وی می‌گذرد.

جمال شریفی سرپرست جمعیت هلال احمر شمیرانات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بلافاصله بعد از اعلام موضوع مفقودی یک کوهنورد در روز جمعه تیم‌های امداد جمعیت هلال احمر شمیرانات به همراه سگ‌های زنده‌یاب به محل اعزام شدند ضمن اینکه امروز کوهنوردان فدراسیون کوهنوردی پس از اعلام آمادگی به کمک ما آمدند.

وی گفت: با تمام توان در حال جست‌وجو هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم هرچه سریع تر این کوهنورد را سالم تحویل خانواده‌ وی دهیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر شمیرانات عنوان کرد: از مردم خواهش می‌کنیم وقتی برای تفریح و یا ورزش به کوه می‌روند، از گروه خارج نشوند و مسیری که قرار است طی کنند حتما به خانواده‌ خود اطلاع بدهند و تجهیزات انفرادی به همراه داشته باشند.

حسن سجودیان دهیار روستای کند علیا گفت: فرد مفقود شده بومی روستا است و صبح جمعه به اتفاق ۳ تن از دوستانش راهی کوه می‌شود و بعدازظهر با فاصله زیادی از دوستانش به سمت پایین حرکت می‌کند.

وی اضافه کرد: دوستانش پس از رسیدن به روستا متوجه می‌شوند که او در مسیر پشت سر آن‌ها نیامده و هرچه منتظر می‌شوند خبری از او نمی‌شود.

دهیار روستای کند علیا عنوان کرد: این کوهنورد پس از چند ساعت در تماسی با پدرش عنوان می‌کند «بابا من یک جایی گیر کردم» و پس از آن تلفن قطع می‌شود.

سجودیان بیان کرد: همان شب هلال احمر شمیرانات آمدند و واقعاً تلاش و زحمت زیادی کشیدند همچنین اهالی و فدراسیون کوهنوردی خیلی کمک کردند اما تا الآن هیچ نتیجه‌ای نداشته و فعالیت و جست‌وجو کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا