تأکید فرماندار شمیرانات بر اهمیت سرمایه گذاری در حوزه آموزش

فرماندار شمیرانات بر اهمیت سرمایه گذاری در حوزه آموزش تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، مجتبی ذاکریان روز یکشنبه در آئین رونمایی از سایت مرکز آموزش اتاق اصناف شمیرانات که با حضور مدیران و کارشناسان مربوط به حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان برگزار شد، با تاکید بر اهمیت امر آموزش اظهار داشت: آموزش مناسب سبب حضور موثر اقشار مختلف جامعه در زمینه‌های مختلف و یاری به دولت می‌شود، لذا سرمایه‌گذاری در این حوزه از سرمایه‌گذاری‌های مفید و مثمر ثمر به شمار می‌آید.
وی با اشاره به این‌که کرسی تدریس مکاسب از قدیم تا به امروز سابقه داشته است، گفت: دوره آموزشی مبارزه با قاچاق برای اصناف خدمت به جامعه صنفی است. اگر کسبه در حوزه فعالیت خود و با موارد متعددی از جمله قاچاق که با آن‌ها مواجه هستند، آگاه و مسلط باشند؛ خود عاملی بازدارنده است که منجر به تولید محصولات جدید‌ نیز شده و اخذ گواهی‌نامه پایان دوره آموزشی، اتمام بهانه‌تراشی‌‌های عدم آگاهی نسبت به قاچاق‌ توسط متخلفان احتمالی می‌شود.
براساس این گزارش، سایت مرکز آموزش اتاق اصناف شمیرانات اولین تجربه کشور است که با هدف آگاه‌سازی اصناف برای شناسایی کالای درست از غلط تحت کمیته مبارزه با قاچاق شهرستان راه‌اندازی شد؛ آموزش‌های این سایت که منمر به اخذ گواهی پایان دوره نیز هست، کاملاً رایگان بوده و هزینه آن از اتحادیه‌ها تامین می‌شود و متوجه اصناف نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا