تجلیل از معلمان و فرهنگیان پیشکسوت شمشک دربندسر

با فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، به همت شهرداری و شورای اسلامی شمشک دربندسر‌ معلمان و فرهنگیان پیشکسوت این شهر تجلیل شدند.

 به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شمشک دربندسر، مراسم بزرگداشت روز معلم با حضور مهدی ساوه شمشکی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، گودرزی رئیس اداره آموزش و پرورش رودبارقصران و معلمان شاغل و بازنشستگان فرهنگی شهر شمشک دربندسر در هتل شمشک برگزار شد.

 شهردار شمشک دربندسر ضمن خیر مقدم و تبریک روز معلم به حضار، با اشاره به تاریخچه تأسیس مدارس در شهر، از همه فعالان در عرصه آموزش و پرورش این منطقه از ابتدای فعالیت مدارس به شیوه نوین تاکنون به خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌ریا در تربیت نسل‌های آینده‌ساز این مرز و بوم قدردانی کرد.

 ساوه شمشکی همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت موضوع حجاب، اظهار داشت: از معلمان خواستاریم با توجه به جایگاه تربیتی کلاس و مدرسه در شکل‌گیری باورهای مذهبی دانش آموزان در عمل به دغدغه ها و منویات رهبر معظم انقلاب، پیرامون موضوع حجاب و تبیین اهمیت و نقش ارزنده آن در تعالی زندگی بشری برای دانش آموزان خود کوشا باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا