تجلیل فرماندار شمیرانات از مدال‌آوران نوجوان شهرستان

آئین تجلیل فرماندار شهرستان شمیرانات از قهرمانان مدال‌آور نونهال شمیرانی در مسابقات بوکس استان تهران برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، مراسم مذکور عصر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور مجتبی ذاکریان فرماندار، حسین رحیمی‌‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات، ضمن اعطای تقدیرنامه، از مدال‌آوران شمیرانی مسابقات قهرمانی نونهالان استان تهران، مربیان و کادرفنی این تیم، و اعضای هیئت بوکس شهرستان تجلیل کردند.

 ذاکریان طی این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، از تلاش‌های موثر ریاست اداره ورزش و جوانان شمیرانات در پویایی بیش از پیش هیئت‌های ورزشی و مدیران و مربیان هیئت بوکس شهرستان در پی موفقیت افتخارآفرین بوکسورهای نوجوان شمیرانات، اظهار داشت: ترویج ورزش میان دانش‌آموزان، علاوه بر استعدادیابی و افتخاراتی که برای خود و خانواده ایشان و کشور عزیزمان به ارمغان می‌آورد، ثمرات مهم دیگری را به همراه دارد.

 فرماندار شمیرانات ادامه داد: زمانی که نوجوانان با به همت مربیان دغدغه‌مند و دلسوز به ورزش علاقمند می‌شوند و در مکانی امن و آرام، تخصصی به ورزش و تفریح سالم می‌پردازند‌، از آسیب‌های اجتماعی دور می‌مانند و اراده آن‌ها در ادامه مسیر ورزشی خود و کسب موفقیت‌های متعدد و مورد تشویق واقع شدن ایشان، الگویی برای هم‌سن و سالان‌شان خواهد شد، و همین امر بار مسائل و تبعات منفی متعددی را از دوش مدیریت شهرستان برمیدارد که از این باب نیز بایستی قدردان زحمات مربیان و مشوقان ورزشی باشیم.

 وی با اشاره به سابقه درخشان ورزش شمیرانات و مطالبات مطرح شده در این جلسه، خاطرنشان کرد: بحمدالله شاهد افزایش سرانه‌های ورزشی بویژه توسط شهرداری شمیران (منطقه یک تهران) هستیم؛ اگرچه کافی نیست و نیاز به اقدامات جدی‌تر در این حوزه داریم، اما در حرکت هستیم.

 ذاکریان افزود: نشست‌های هم‌اندیشی و اردوهای یک‌روزه مسئولان متولی با هیئت‌های ورزشی با هدف بررسی دقیق مسائل و مطالبات آن‌ها می‌تواند برای رفع مشکلات، از جمله مسائلی همچون ایجاد زیرساخت‌ها و بهرمندی از ظرفیت اماکنی که دچار تعارض بین دستگاه‌های دولتی قرار گرفته‌اند، راهگشا باشد.

 بر اساس این گزارش، مسابقات بوکس قهرمانی استان تهران از اول لغایت سوم اردیبهشت‌ ماه جاری در رینگ بوکس مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد؛ و بوکسورهای شمیرانی تحت مربی‌گری مرتضی سلیمی و هادی زینکوهی پس از کسب پنج مدال طلا، دو نقره، و چهار برنز، قهرمان این مسابقات شدند.

ابوالفضل اسلامی، ایلیا محرابی، ایلیا صفری، ماهان محمدیان و احسان زلفی، دارندگان مدال طلای مسابقات بوکس استان تهران بودند؛ که ماهان محمدیان و احسان زلفی از این جمع، به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شدند. محمدحسن جنگی و امیرحسین هادی مدال نقره به دست آوردند و امیرعلی میرآغاسی، امیرمحمد یوسف‌زاده، مهرسام قاسمی، و پرهام فخری‌زاده نیز مدال برنز کسب کردند.

 شهرستان شمیرانات در حال حاضر دارای ۴۸ هیئت فعال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا