فرماندار شمیرانات:: تحقق شعار سال اولویت شورای فرهنگی رودبار قصران است

فرماندار شمیرانات گفت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر یادآور فرهنگ شهادت و ایثار است که باید در جامعه تبیین شود.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی در آئین افتتاح شورای فرهنگی بخش رودبارقصران با اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه اظهار داشت: سوم خرداد یادآور مقاومت مردم خرمشهر به عنوان حماسه ای فراموش نشدنی‌ست، مردمانی که مهر ۵۹ به یکباره مورد هجوم دشمنانی تا بن دندان مسلح قرار گرفتند و بی آنکه از قبل آماده باشند، جان در کف اخلاص گرفته و با هر چه داشتند، صفی مستحکم در برابر دژخیمان آراستند، ملتی که ۳۵ روز مقاومت را در آن ایام سخت رقم زدند و اگرچه مجبور به ترک شهرشان شدند اما ۵۷۸ روز بعد، بازگشتند تا ضمن خونخواهی جوانمردان شهیدشان، خرمشهر را بازپس بگیرند.

فرماندار شمیرانات ابراز کرد: اصلی ترین اقدام شورای فرهنگ عمومی تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی هاست که از سوی دستگاههای شهرستانی صورت میگیرد و باید ظرفیت های تولید و اشتغال در منطقه شناسایی و بکار گرفته شود.

وی حضور مردم در پای صندوق های رای را نیز خلق حماسه ای ماندگار برشمرد و تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در روز ۲۸ خرداد در پای صندوق های رای امنیت کشور را تضمین و با انتخاب اگاهانه پشتوانه توسعه و ابادانی خواهند بود.

ساداتی انسجام را کلیدواژه شکست دشمنان دانسته و بیان کرد: این انقلاب با کلمه وحدت و انسجام همه مردم به پیروزی رسید و هرجا که مردم بعنوان صاحبان اصلی نظام پای کار آمدند شمنان با شکست شنگینی مواجهه شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا