فرماندار شمیرانات:: تحقق عدالت اجتماعی با ارتقای جایگاه دادگستری لواسانات محکم تر می شود

 سیدمهدی ساداتی گفت: تحقق عدالت اجتماعی با ارتقای جایگاه دادگستری لواسانات محکم تر می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شمیرانات، سید مهدی ساداتی در آئین افتتاح دادسرای بخش لواسانات که با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور و محمد جواد حشمتی رئیس کل دادگستری استان تهران و علی القاصی مهر دادستان تهران، حجت الاسلام والمسلمین رضایی دادستان ویژه روحانیت تهران همراه بود با اشاره به سلامت و صلابت حوزه قضایی لواسانات و رودبار قصران تصریح کرد: امروز قوه قضاییه در قاموس انقلاب اسلامی ایران نماد صلابت، قوت و اقتدار نظام و پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی مردم است.

فرماندار شمیرانات ابراز کرد: ارتقای جایگاه حوزه قضایی به دادگستری می تواند در تحقق عدالت اجتماعی نقش پررنگ تری را ایفا کند و در مسیر جامعه ای سالم با اقتدار بیشتری ظاهر شود.

ساداتی با اشاره به ارتقای جایگاه حوزه قضایی به دادگستری تاکید کرد: نگاه تیزبینانه مسئولان قوه قضائیه به لواسانات از نظر حجم پرونده و عدم تبدیل شدن به نمادی از تبعیض و نابرابری‌های اجتماعی در جامعه با ارتقا یاقتن حوزه قضایی به دادگستری ، اقدامی لازم را انجام دادند.

گفتنی است؛ در این مراسم عباس نوروزی که دادیاری دادسرای ویژه روحانیت تهران و بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تهران را در کارنامه فعالیت دارد، به عنوان اولین دادستان بخش لواسانات معارفه گردید

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا