تعداد مصدومان سقوط بهمن در ارتفاعات شمیرانات به ۴نفر رسید

مدیرعامل هلال احمر استان تهران از افزایش تعداد مصدومان سقوط بهمن در ارتفاعات شمیرانات به ۴نفر خبر داد و گفت: متاسفانه دو نفر نیز در این حادثه جان باختند.

به گزارش شمیرانات خبر به نقل از مهر، شاهین فتحی در گفتگویی از افزایش تعداد مصدومان سقوط بهمن در ارتفاعات شمیرانات به ۴ نفر خبر داد و گفت: عملیات نجات و انتقال افرادی که به ارتفاعات کلکچال صعود کرده بودند، همچنان ادامه دارد و در این حادثه متأسفانه دو نفر مصدوم شده و دو نفر جان باختند.

وی به سقوط بهمن در ارتفاعات «دارآباد» نیز اشاره کرد و افزود: در این منطقه نیز تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران حضور دارند و امدادرسانی در حال انجام است.

مدیرعامل هلال احمر استان تهران به حادثه سقوط بهمن در «آهار» اشاره کرد و افزود: در این منطقه به گفته شاهدان صحنه یک تیم کوهنوردی ۲۰ نفره گرفتار شده بودند، که ۱۹ نفر نجات یافته و یک مرد حدوداً ۵۰ ساله به احتمال زیاد در بهمن گرفتار شده است و تلاش برای یافتن وی توسط تیم جستجو و نجات هلال احمر شمیرانات و آتش نشانی ادامه دارد.

فتحی گفت: در ارتفاعات «شیرپلا» نیز دو نفر مصدوم شدند، که این مصدومان توسط همکاران بنده در هلال احمر شمیرانات به پایین کوه حمل و یک نفر مرخص و فرد دیگر به دلیل ترومای سر تحویل اورژانس شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا