ساداتی: : تلاش مدافعان سلامت در مقابله با کرونا نقطه عطف بهداشت و درمان است / تزریق قریب به ۶۰۰ هزار دوز واکسن به شهروندان شمیراناتی

فرماندار شمیرانات گفت: تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت در درمان بیماری و همچنین تزریق واکسن نقطه عطفی در بهداشت و درمان است.

به گزارش شمیرانات خبر، سید مهدی ساداتی افزود: از شروع انتشار ویروس کرونا مدافعان سلامت با تلاش شبانه روزی و استفاده از همه توان، به مقابله با این ویروس منحوس پرداخته و ضمن درمان بیماران در پیشگیری که همان تزریق واکسن است با صلابت ظاهر شدند.

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا شمیرانات تصریح کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی عامل اصلی شکست کرونا است و همواره شهروندان بر رعایت این شیوه نامه ها تاکید داشته باشند.

وی در ادامه به تزریق بیش از ۵۹۸ هزار دوز واکسن به شهروندان شمیراناتی اشاره و ابراز داشت: از ابتدای اجرای طرح واکسناسیون قریب به ۶۰۰ هزار نفر از شهروندان در مقابله با کرونا واکسن دریافت کردند که بیش از ۴۰۱ هزار نفر دوز اول و ۱۹۶۶۰۰ نفر دوز دوم را تا امروز دریافت کرده اند.

ساداتی با بیان اینکه ۱۳ روز از شروع واکسناسیون گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ ساله ها می گذرد، گفت: استقبال از تزریق واکسن از سوی این گروه سنی مطلوب است و تا امروز بیش از ۶۵۰۰ نفر واکسینه شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا