توقیف اقلام بهداشتی قاچاق با حضور دادیار ناحیه ۱۹ تهران

با حضور قاضی علوی؛ دادیار شعبه ۴ دادسرای ناحیه ۱۹ تهران و دکتر عموزاده بازدیدهای نظارتی از واحدهای آرایشی و بهداشتی طبقه ۵ پاساژ قائم واقع در میدان تجریش در تاریخ ۶مرداد ۹۸ انجام شد

به گزارش شمیرانات خبر، با حضور قاضی علوی؛ دادیار شعبه ۴ دادسرای ناحیه ۱۹ تهران و دکتر عموزاده بازدیدهای نظارتی از واحدهای آرایشی و بهداشتی طبقه ۵ پاساژ قائم  واقع در میدان تجریش در تاریخ ۶ مرداد ۹۸  انجام شد.

در طی این بازدید  اقلام آرایشی و بهداشتی با استفاده از نرم افزا تی تک به طور دقیق بررسی شدند و آموزش‌های لازم در خصوص بررسی قاچاق بودن اقلام و استفاده صحیح از نرم افزارتی تک و همچنین نحوه استعلام صحیح محصولات به مسئولان و متصدیان واحدها  توسط کارشناس مسئول  حوزه پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آموزش داده شد. دادیار ناحیه ۱۹ تهران نیز  به تبیین قانون و اجرای حکم قضایی برای واحدهای  مختلف و دارای اقلام قاچاق پرداخت.

از سه واحد متخلف جمع آوری اقلام قاچاق انجام و ۴ قلم (۲۶ عدد) به ارزش ریالی ۵۳۹۰۰۰۰۰ریال کشف و ضبط و به واحد معاونت غذا و داروی شبکه منتقل شد  که در اسرع وقت به سازمان اموال تملیکی انتقال داده خواهد شد.

شایان ذکر است   کارشناس غذایی و آرایشی و بهداشتی  واحد معاونت غذا و داروی شبکه در معیت  کارشناس مسئول  حوزه پیشگیری و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور معاونت غذا و داروی دانشگاه و کارشناس صنعت و معدن  شمیرانات این بازدید را همراهی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا