حضور فرماندار شمیرانات در تجمع خانوادگی حمایت از طرح نور فراجا

مجتبی ذاکریان فرماندار شهرستان شمیرانات ضمن حضور در تجمع خانوادگی حامیان طرح نور فراجا (عفاف و حجاب) پاسخگوی مطالبه‌گری شهروندان متدین و ولایتمدار حامی حجاب بود‌‌‌.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، اجتماع مذکور عصر روز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در میدان تجریش با حضور پرشور مردمی با شعار پشتیبانی از استمرار طرح نور و قدردانی از نیروی انتظامی برگزار شد.

 براساس این گزارش‌، طرح نور از ۲۵ فروردین ماه با هدف حفظ حریم عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری‌های در سراسر کشور و از سوی فرماندهی انتظامی کل کشور اجرا شد. فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن دعوت همگان به رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی با هرگونه اعمال ناهنجار و ضد ارزش‌های جامعه که توسط افرادی معدود و هنجارگریز انجام می‌شود برابر قانون با جدیت برخورد می‌کند.

وزیر کشور نیز در هفته گذشته در این خصوص اظهار داشت: طرح نور براساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می‌دهد البته دستگاه‌های دیگر هم مسئولیت‌هایی دارند؛ همه دستگاه‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود.

احمد وحیدی اعلام کرد‌: طرح نور تاکنون مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا