مدیرکل انتخابات استانداری تهران: : رای مردم را حق الناس می‌دانیم

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران تاکید کرد: رای مردم را حق الناس می‌دانیم و به هیچ وجه از سلامت و شکوه انتخابات کوتاه نمی‌آئیم.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر، سعید ضیایی عصر دوشنبه در جلسه هیئت اجرایی انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان که با حضور مجتبی ذاکریان فرماندار و رئیس هیئت اجرایی، محسن مبارکی معاون سیاسی انتظامی فرماندار و رئیس ستاد، حسین امینی رئیس هیئت نظارت و جمعی از اعضای هیئت‌ اجرایی و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات برگزار شد، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در انتخابات جمهوری اسلامی، مردم‌پایه بودن آن در فرض و عمل است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران، هیئت اجرایی متشکل از افراد صاحب نفوذ در محلات و برگزاری انتخابات در اماکنی نظیر مساجد، حسینیه‌ها و مدارس را مصداق مردم‌پایه بودن این امر مهم دانست و گفت: علیرغم آن‌چه مخالفان اعلام کرده و بر آن اصرار دارند، انتخابات جمهوری اسلامی کاملاً مردمی‌ست.

وی تاکید کرد: هیچ فردی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به اندازه شخص مقام معظم رهبری بر جمهوریت نظام ایستادگی نکرده و علیرغم برخی شعارها، رهبر انقلاب هستند که همواره بر برگزاری سروقت انتخابات تاکید دارند.

ضیایی ضمن تاکید بر این‌که، دولت سیزدهم آمادگی کامل را در تمامی استان‌ها برای برگزاری انتخابات دارد، بیان داشت: مطابق فرمایش رهبری معظم که حکم الهی و شرعی بر ما دارد، رای مردم را حق الناس می‌دانیم و به هیچ وجه از سلامت و شکوه انتخابات کوتاه نمی‌آئیم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران ابراز داشت: امید است با اخلاصی که از رئیس جمهور نسبت به موضوع مهم انتخابات شاهد هستیم و دولت‌مردانی که هیچ‌گونه سوگیری یا حمایت از نامزدها نداشته و صرفاً مشارکت حداکثری در انتخابات را هدف قرار داده‌اند، حماسه‌ باشکوه دیگری در انتخابات ۱۴۰۲ رقم خواهد خورد.

طی جلسه فوق الذکر، پیرامون تعیین مسئولان نواحی تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری شد. براساس این گزارش، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در ۲۷۳ شعبه (۱۶ سیار و ۲۵۷ ثابت) در سطح شهرستان شمیرانات برگزار خواهد شد.

شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبارقصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا