فرجام مسابقات اسکی آلپاین کشوری در پیست شمشک

مسابقات قهرمانی کشور اسکی آلپاین در دو رشته مارپیچ کوچک و بزرگ در رده‌بندی جوانان و بزرگسالان و شهرنشینان در پیست شمشک پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری شمیرانات خبر به نقل از خبرگزاری فارس؛ مسابقات اسکی قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان ‌و شهرنشینان (بانوان و آقایان) از روز گذشته هشتم اسفندماه در رشته مارپیچ کوچک در پیست بین المللی دربندسر آغاز شد.
این رقابتها امروز نهم اسفندماه در پیست اسکی شمشک در رشته مارپیچ بزرگ برگزار شد و در بخش بزرگسالان بانوان صدف ساوه شمشکی، مریم کیاشمشکی و ثمین علیزاده ساوه (هر سه از استان تهران) به ترتیب اول تا سوم شدند.
در بخش جوانان (۱) بانوان، سارینا احمدپور از استان تهران اول شده و ساحل ساوه شمشکی و پارمیس فاتحی منش از استان تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.
در بخش جوانان (۲) بانوان، شقایق کیادربندسری از استان تهران در جایگاه نخست قرار گرفت.
در بخش شهرنشینان بانوان پارمیس فاتحی منش از استان تهران اول شد و ناهید حسینی از استان اصفهان و فائزه ابوالحسن زاده از استان آذربایجان شرقی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.در بخش مردان نیز محمد کیادربندسری از استان تهران قهرمان شد.
مرتضی جعفری از استان البرز در جایگاه دوم و محمد ساوه شمشکی نیز از استان تهران در رتبه سوم قرار گرفت.
در بخش جوانان (۱) آقایان، علی بلوکات از استان تهران در جایگاه نخست قرار گرفت و اردلان ساوجی از استان تهران دوم شده و سید ابوالفضل صید از استان البرز در جایگاه سوم قرار گرفت.
در بخش جوانان (۲)، کیان ساوجی نیا از استان تهران، آرمان تیر از استان مازندران و عطا مرادیان از استان آذربایجان شرقی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.
در بخش شهرنشینان آقایان نیز حامد عطایی از استان اصفهان قهرمان شده سام رضایی از استان فارس در جایگاه دوم قرار گرفت و مهدی عطایی از استان اصفهان سوم شد.
در پایان دو روز رقابت مارپیچ کوچک و بزرگ نتایج تیمی زیر حاصل شد:
بزرگسالان بانوان :۱-استان تهران ۲-استان اصفهان۳- استان آذربایجان شرقی
جوانان بانوان :۱-تهران۲-اردبیل۳-البرزشهرنشینان
بانوان:۱-تهران۲-اصفهان۳-آذربایجان شرقیبزرگسالان
آقایان:۱-تهران۲-البرز۳-اصفهان
جوانان آقایان :۱-تهران ۲-البرز۳-مازندران
شهرنشینان آقایان:۱-اصفهان۲-تهران۳-فارس
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا